Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-06-29 12:42:58

Pablos

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-28
Posty: 21
Punktów :   

kampania scenariusze

VI. Scenariusze

Jeden gracz przed bitwą rzuca 2D6 aby wylosować scenariusz, wszystkie scenariusze mają 12 cali rozstawienia


2)wiosenna Powódź
No cóż wiosna, plaga komarów, wały przerwało a bić się trzeba, parszywy jest jednak los żołdaka, jednak naszych kamratów wspomaga zamaskowany mściciel

Celem tego scenariusza jest nie zamoczenie sobie d*** a przy okazji przetrzebienie przeciwnika, od drugiej tury na stół dociera wielka woda ze wszystkich stron, i porusza się 3 cale aż do 7 tury włącznie, i utrzymuje się do końca gry, w wodzie można pływać wykorzystując zasady pływania

Mściciel
Jeden z naszych bohaterów (wybrana przez gracza) wpada w szał krwi i pragnie pomścić swoich wszystkich rodaków. W związku z tym nasz bohater automatycznie zdaje testy męstwa i przerzuca nieudane kości na ranienie (ale tylko w walce, heros jest urodzonym wojownikiem) oraz zyskuje jedną darmowa kość woli na turę (którą może używać tylko do odpierania zaklęć) mścicielem może być tylko humanoidalny bohater

Punkty za scenariusz:
Zabicie swoim mścicielem większej ilości jednostek niż mściciel przeciwnika – 200 pkt
Zabicie swoim mścicielem 2x większej ilości jednostek niż mściciel przeciwnika – 400 pkt
(nie kumuluje się z powyższym)
Przeżycie swoim mścicielem do końca bitwy 200 pkt

3)całkiem ważna bitwa

Tak się jakoś złożyło że jedna i druga strona uważają że ta bitwa zdecyduje o losach całej wojny tak wiec wszyscy postanowili się skupić na wyrzynaniu wroga

Punkty za scenariusz:
Zabite jednostki liczą się podwójnie

4)zamarznięte jezioro
Zima, zima zima, co roku to samo, drogi zasypane, konie nie chcą wystawić nosa ze stajni a wojnę prowadzić trzeba, jedyna droga w kierunku wroga prowadzi przez zamarznięte jezioro
Niestety lód nie jest dość gruby i jeżeli w obszarze 3 cali znajdzie się więcej niż 10 modeli lód się zarywa, wszyscy wpadają do wody i dostają uderzenie z siłą 6

Punkty za scenariusz:
Look out Sir! – zabicie najdroższego bohatera przeciwnika 200pkt
        Przeżycie najdroższym bohaterem 200pkt
Trzeba zająć drugi brzeg! – posiadanie większej ilości modeli w strefie rozstawienia przeciwnika niż przeciwnik – 200pkt 

5) polecony do króla
Wojna idzie pełną parą, trzeba szybko przesłać wiadomość do sojuszników aby przeprowadzić wspólny atak tak więc wysyłasz 3 posłańców którzy niosą tajne materiały

Przeprowadzenie 1 posłańca przez krawędź wroga 200pkt
Przeprowadzenie 2 posłańców przez krawędź wroga 400pkt
Przeprowadzenie 3 posłańców przez krawędź wroga 600pkt

6) pani Jeziora
Na środku stołu znajduje się nieduże jezioro o promieniu 6 cali, w tym jeziorze żyje lokalna boginka która obdarzy łaskami zwycięzców którzy przyniosą jej święty Grall
Zasady specjalne
Pani, masz najlepszą dupę w Temerii – wszyscy wojacy chcą się przypodobać Pani jeziora, dzięki temu są odważniejsi i na czas bitwy zyskują +2 do rzutów na odwagę
Jednak nikt nie może wejść do jeziora poza niosącym Grall

Punkty za scenariusz:
Pośrodku każdej ćwiartki stołu znajduje się element świętego Gralla,
Posiadania każdego z 4 elementów 100pkt (jeden model może nieść więcej niż 1 element, elementy można przekazywać pomiędzy modelami, aby to zrobić musza się stykać
Dostarczenie złożonego Gralla do Pani jeziora 600pkt (nie kumuluje się z poprzednim)
Grall należy donieść pieszym modelem na sam środek stołu, model niosący Grall nie może się utopić

7)  a może po ćwiarteczce

Trzeba zdominować pole bitwy i utworzyć korytarz w głąb ziemi wroga.
Za kontrolowanie każdej ćwiartki stołu 150pkt

8) .God Save the Queen !

Gracz atakujący (określcie kto jest atakującym a kto broniącym za pomocą rzutu k6)
dzieli swoje siły na dwie grupy pierwsza za 400-450pkt (musi się w niej znaleźć najdroższy bohater! Musi być również liczniejsza), druga grupa- 150-200pkt. Pierwsza grupa rozstawia się normalnie, natomiast druga wystawiana jest na krawędzi przeciwnika w dowolnej turze poza pierwsza. W turze kiedy się wystawiają nie mogą szarżować!

Celem gry jest zabicie modelu reprezentującego królową/księżniczkę/faworytę/ siostrę władcy itp. (niepotrzebne skreślić) dla uproszczenia będziemy nazywać ją, Królowa.

Żołnierze są bardzo zdeterminowani i gotowi są oddać życie w obronie Królowej
(nawet gobliny wiedza, że jeśli zawiodą to ich los będzie straszny...)
W związku z tym wszystkie modele w promieniu 6’’ od królowej lub jej namiotu (jeśli przebywa wewnątrz) automatycznie zaliczają testy odwagi, a sama Królowa działa jak zwykły sztandar w promieniu 3 cali od niej lub namiotu (jeśli jest wewnątrz). Dodatkowo jeżeli bierze ona udział w walce wręcz razem z sojuszniczym modelem i przegra, wtedy model ten może ją zasłonić przed ciosami wroga i przyjmuję cios na siebie. Żołnierze starają się nawet zasłaniać Królową przed pociskami-każdy skierowany w nią strzał ma 50% ,że trafi w żołnierza o ile przynajmniej jeden model styka się z nią podstawkami (zasada ta nie dotyczy volley fire = salwy)

Królowa rozpoczyna grę w swoim namiocie-dopóki nie zdecyduje się go opuścić jest chroniona przed ostrzałem. Namiot jest reprezentowany przez wzornik.
Do namiotu można wejść bądź przez wejście, bądź rozcinając ścianę namiotu-zajmuje to pełną turę.


Charakterystyka Królowej

F2 S3 D 5 A1 W2 C5 Migth 1 Will 3 Fate 2
sztylet

za zabicie modelu chronionego strona atakująca dostaje 300p
jeśli nie uda im się osiągnąć tego celu broniący dostają 300p
doprowadzenie do złamania armi przeciwnika 150p
nie dopuszczenie do złamania swojej armii 150p

9) Zwiadowcy we mgle

Dwa oddziały zwiadowców podkradały się we mgle starając się podejść nieprzyjaciela. Niespodziewanie mgła opadła-wojownicy spojrzeli na siebie zdumieni i chwilę potem z krzykiem rzucili się na siebie. Odgłosy walki zaalarmowały główne siły-żołnierze pędzą w kierunku toczącej się walki.

Rozstawienie:

Gracz wystawia oddział za 150-200p (maksymalnie 20 modeli) w odległości do 6 cali od linii oznaczającej środek stołu.
Najpierw jeden gracz wystawia model, potem drugi gracz wystawia swój i tak aż do wystawianie wszystkich modeli.

Reszta modeli pojawia się na planszy (na krawędzi stołu kontrolowanej przez gracza),
po wyrzuceniu 4+ na k6 (wykonaj rzut za każdy model, powtórz go w następnej turze dla modeli, którym test nie wyszedł) i może ruszać się normalnie w turze, w której się pojawiła.

Cele bitwy:

Zabicie generała(wybiera z pośród bohaterów gracz) 200p nie może być wystawiony w oddziale zwiadowców!!!
Uniknięcie zredukowania liczebności do 50% +200p
Zredukowanie przeciwnika do 50% jako pierwszy +200p

10) jak to ukradli sztandar?
Wrogie siły wpadły na ten sam genialny plan i postanowiły sobie ukraść sztandary w nocy
Celem scenariusza jest wyniesienie ze środka strefy przeciwnika sztandaru (6 cali od krawędzi wystawienia i 24 od bocznych) sztandar może nieść każdy humanoidalny model (również konny) sztandar należy wynieść za stół przez swoją krawędź
Noc – widoczność jest ograniczona do 12 cali
Punkty za scenariusz:
Wyniesienie wrogiego sztandaru 300pkt
Niedopuszczenie do wyniesienia swojego sztandaru 300pkt

11)Green is best!!
Przypadkowo na pole bitwy zaplątała się grupa 20 goblinów (zwanych gobosami) na środku stołu stoi banda 20 gobosów wszystkie mają tarcze i włócznie. Gobosy mają jeden cel, wydostac się z pomiedzy młota a kowadła. Po rozstawieniu obu armii należy rzucić kostką 1-3 to jedna krawędz 4-6 druga krawędź nie będąca strefa rozstawienia (ustalcie przed bitwą która to która i kto rzuca ma tu być element losowości), gobosy będą uciekać do tej krawędzi
Gobosy ruszają się przed rzutem na pierwszeństwo w zwartej formacji i jeżeli któryś zostanie zaatakowany walczy normalnie reszta biegnie dalej i nie dołącza się do walki

Zasady specjalne:
Animozja po ruchu gobosów należy rzucić D6, na 1 giną trzy gobosy w wyniku kłótni w oddziale

Punktacja scenariusza:
30pkt za każdego zabitego gobosa (te które uciekły lub zginęły w wyniku animozji nie licza się dla nikogo)     


12) Malakai Makinson i jego piekielny wynalazek
http://p.alejka.pl/i2/p_new/11/05/przygody-gotreka-i-felixa-zabojca-smokow_0_b.jpg


Rzuciłeś dwie szóstki? Wiesz co to znaczy? Nie? Rzuciłeś Warhammerową „ifke” zaklęcie nie do rozproszenia, a to oznacza że przez przypadek otworzyłeś portal przez który przeleciał legendarny inżynier razem ze swoim sterowcem pełen różnych dziwnych broni

-najprawdopodobniej jesteśmy w górach krańca świata – rzekł Max
-toż prawdziwy geniusz! – szydził Malakai – Wim, co jesteśmy w Górach Krańca Świata. Jestem krasnoludem, nie? Poznajem góry jak je widzem


Załoga sterowca nie wie gdzie się znalazła i każdego nawet krasnoludy uważa za wrogów (w końcu każdy tam na dole może być wyznawca chaosu

- malakai, czy to nie jest niebezpieczne przenosić ogień alchemiczny na sterowcu? Zawsze mówiłeś o zagrożeniach pożarem a to jedna z najbardziej łatwopalnych substancji
Malakai szarpnął za kolejny drążek sterowniczy i obrócił kołem zawracając ducha Grungniego.
-aye, cóż… Wisz, masz racjem, ale pomyśliłem, że tylko tym razem warto bendzie zaryzykować. Nie miałem lepszego pomysłu. Może tylko poza tym – dodał pociągając za kolejną dźwignię
-co to jest? – rozległy się pod nimi odgłosy potężnej eksplozji
- cholernie wielkie bomby. Proch szczelniczy i to mnóstwo. Kosztowaly fortunem, ale skoro płaci król Zabójców, to czymu nie?


Na początku gracz który ma priorytet rzuca D6 1-3 Malakai zrzuca bomby z ogniem alchemicznym (tworzy się obszar o promieniu 1,5 cala i utrzymuje się do końca bitwy, każdy kto się znajdzie w tym obszarze dostaje 1 S9 hit) 4-6 zwykłe (wszyscy którzy są 1,5 cala od miejsca upadku dostają 2 S10 hits)
Obaj gracze rzucają osobno w którym kierunku (przydadzą się znaczniki od meterytów z kwietniowego turnieju) i jak daleko (2d6 cali) od swojego najdroższego żywego bohatera spadają bomby

Punkty za scenariusz
Kolejno w 3, 5, 7, 9, turze przez środek stołu przelatują żyrokopetry, zadaniem gracza jest zestrzelić je, do żyrokopterów Można strzelać z 12 cali od linii środka stołu, każdy z 4 żyrokopterów ma D6 i 3 rany
Zestrzelenie 1 żyrokoptera 150pkt
Zestrzelenie 2 żyrokopterów 300pkt
Zestrzelenie 3 żyrokopterów 450pkt
Zestrzelenie 4 żyrokopterów 600pkt

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skp.pun.pl www.prl.pun.pl www.przemocdomowa.pun.pl www.bn-studia.pun.pl www.tibiamaster.pun.pl