Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-06-28 15:07:16

Pablos

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-28
Posty: 21
Punktów :   

kampania regulamin

I Smocza Kampania


I. zasady ogólne

1)Kampania trwa od 20.06.2011 do 4.09.2011 z możliwością przedłużenia do 2.10.2011 jeżeli gracze wyrażą taką wolę.
W kampanii mogą brać udział członkowie klubu Dragon 

2)każda bitwa trwa 100 minut

4)Aby wziąć udział w kampanii należy się zgłosić w tym temacie pisząc po której stronie gracz będzie grał (dobro/zło) oraz z którego army listu będzie korzystał oraz musi dostarczyć model sztandarowca ze swojego army listu do „trubadura”

5)W przypadku wyraźnych dysproporcji w siłach dobra lub zła „trubadur” (to znaczy ja) ma prawo przenieść odpowiednią liczbę graczy do słabszej strony w celu stworzenia równowagi ilości graczy

6)Przed rozpoczęciem kampanii gracze obu stron muszą wybrać „głównodowodzącego” jego zadaniem będzie:
- zbieranie informacji o ruchach swoich podwładnych i przekazywanie ich do „trubadura” który będzie je nanosił na mapę.
- wykonywanie ruchów za graczy czasowo nieobecnych
- perswadowanie graczom że użycie Gandalfa w grze przeciwko Paniczowi Von Pommersbachowi to zły pomysł zwłaszcza jeżeli nigdy się nie grało czarodziejem.

7)Przed każdą rundą „trubadur” będzie wykonywał rzut na inicjatywę dla obu stron, strona który wygra rzut pierwsza rusza swoje armie na mapie, następnie druga strona odpowiada na te ruchy swoimi.

8)Gracze których wrogie armie spotkały się w jednym regionie mają czas do końca bieżącego tygodnia na stoczenie bitwy i przesłanie wyników do „trubadura”

9)Zdania trubadura:
- nanoszenie na mapę ruchów graczy
- wykonywanie rzutów na inicjatywę dla stron
- wykonywanie rzutów na obrażenia bohatera w kampanii po każdej jego śmierci na stole i nanoszenie zmian w odpowiednim temacie na forum

10)gracze mają czas do końca rundy na wysłanie wyników na email: pw.kozlowski@yahoo.co.uk
Mail musi zawierać informacje o:
-kto z kim grał
-wyniki bitwy w dużych i małych punktach
-jacy bohaterowie imienni zginęli bądź uciekli w czasie bitwy

Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków “Fellowship of the Ring”, „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, “The Two Towers”, “Ruin of Arnor”, "Khazad-Dum", “Gondor in Flames”, “Return of the King”, “Harad” i “Mordor” oraz odpowiednich numerów White Dwarfa.

II. Kompozycja Amii

1)na potrzeby kampanii bohaterami imiennymi stają się:
- smok
- Balrog
- 4 królowe pająków

2) W czasie kampanii graczy wystawiają armie na 600pkt używając „armylistów” LO dostępnych tutaj: http://lolotr.mojeforum.net/viewtopic.php?p=11680#11680

2a) zabronione jest wystawianie katapult

3) W armiach zła drużyny możliwe jest wystawienie(w nawiasie maksymalna liczba modeli którą można wystawić):
- smoka
- Shadow Lorda
- od 2 do 4 Spider Queen(4)
- Mahud Warrior
- Druzhaga
- dowolnego Nazgula na bestii(może to być SL)(1)
- bębniarza orków(1)
- Orc of Gorgoroth
Wybranie którejkolwiek z wyżej wymienionych opcji powoduje zakaz wystawienia pozostałych.
4) W armiach dobra drużyny możliwe jest wystawienie:
- Sarumana
- Legolasa(1)
- Gamlinga z Królewskim Sztandarem Rohanu i Outriderów
- Vault Warden Team
Wybranie którejkolwiek z wyżej wymienionych opcji powoduje zakaz wystawienia pozostałych.

5) Maksymalnie 33% modeli w armii może posiadać broń strzelecką.

6) Gracze w każdej rundzie mogą korzystać z innej rozpiski jednak może korzystać tylko z armylistu który wybrał na początku kampanii z uwzględnieniem dostępnych sojuszy.

7) każdy bohater który zginął w czasie bitwy doznaje uszczerbku na zdrowiu i losowo wybrana statystyka jest obniżana (patrz tabelka poniżej) rzuty na rany bohaterów wykonuje trubadur a obecne statystyki bohaterów zamieszka w odpowiednim temacie na forum


Tabelka odniesionych ran bohatera
2 strata zasady specjalnej
3 -1 do ataku (minimalna wartość 1)
4 -1 do walki (minimalna wartość 1)
5 -1 do siły (minimalna wartość 1)
6 -1 do obrony (minimalna wartość 1)
7 model zyskuje zasadę: 1-3 broken mind 4-6 terror
8 -1 fate
9 -1 might
10 -1 will
11 -1 rana (w przypadku odjęcia ostatniej rany, bohater ginie bezpowrotnie)
12 strata zasady specjalnej

III. Wyniki bitew

remis 10-10 do 12:8 strona broniąca nie rusza się, strona atakująca wraca do miejsca w którym rozpoczęła atak

małe zwycięstwo 13:7 - 16:4 przegrany cofa się o jedno pole z miejsca na którym był na początku rundy, jeżeli był to broniący strona która atakowała zajmuje atakowany region

duże zwycięstwo 17:3 - 20:0 4 przegrany cofa się o dwa pola, jeżeli był to broniący strona która atakowała zajmuje miejsce w którym był broniący

tabelka wyników:
10:10 0-330
13:7 331-770
17:3 771-1200


IV. losy kampanii
obie strony będą zbierac punkty, wygrywa strona ktora zbierze tych punktów więcej. punkty sa przyznawane za:
małe zwycięstwo - 1pkt
duze zwycięstwo - 2pkt
zajęcie jednej z głównych prowincji wroga - 4pkt

Tutaj będzie się pojawiać mapa z aktualnie posiadanymi prowincjami przez stronę

V. armylisty

Arnor
Arvedui (1)
Arador (WD)(1)
Hobbit Archer (3)
Ranger of the North (2)
Dunedain (2)

The Rangers
Arathorn (2)
Halbarad (2)
Elladan & Ellrohir * (1)


Elven Havens
Arwen (4)
Glorfindel (2)
Cirdan (5)
Stormcaller (5)
Elladan & Elrohir(4)

Woodland Realms
Celeborn (6)
Galadriel (6)
Gwaihir (2)
Haldir (6)
Thranduil (7)
Stormcaller (5)
Great Eagle (8
Galadhrim Knight (7)
Guard of The Galadhrim Court (7)

Rohan
Theodred (9)
Eomer (9)
Gamling (10)
Hama (11)
Rohan Outrider (9)
Rohan Royal Guard (11)
Grimbold's Helmingas (9)

Gondor
Faramir (13)
Denethor (12)
Beregond (12)
Damrod (13)
Peregrin, Guard of Cytadel (12)
Osgiliath Veteran (14)
Guard of the Citadel (12)
Ranger of Gondor (13)

Fiefdoms of Gondor
Imrahil (14a)
Knight of Dol Amroth (14a)
Man-at-Arms of Dol Amroth (14a)
Ranger of Gondor (13)

The Dwarf Holds
Durin (15)
Balin (15)
Murin & Drar (16)
Floi (15)
Shieldbearer (16)
King's Champion (17)
Dwarf Ranger (16)
Iron Guard (17)
Vault Warden Team (15)

The Wizards
Great Eagle (8
Gwaihir (8

zło

moria
Balrog (15)
Gundabad Blackshield Captain (16)
Gundabad Blackshield Shaman (16)
Goblin Prowler (15)
Giant Spider (18
Gundabad Blackshields (16)
Gundabad Blackshield Drummers (16)
Cave Drake (15)

isengard
Ruffians (3)
Wildmen of Dunland (20)
Feral Uruk-hai (19)
Duneling Warriors (20)
Uruk-hai Berserker (11)
Duneling Chieftain (20)
Wildman Chieftain (20)
Sharkey & Worm (3)
Thrydan Wolfsbane (20)
Vrasku (19 eriadon)
Grima (10)
Isengard Troll (9)

Harad
Mahud Warrior (23)
Mahud Raider (23)
Half Troll (14A)
Watcher of Karna (21)
Abrakhan Merchant Guard (22)
Hasharin (21)
Mahud King (23)
The Betrayer (14)
The Golden King of Abrakhan (22)

Mordor 
Black Guard of Barad-dur (24)
Black Numenorean Warrior (24)
Shadow Lord (13)
Knight of Umbar (22)
Dark Marshal (25)
Dwimmerlaik
Betrayer (14)
Khamul (22)
Shelob (27)
Gothmog (12)
Shagrat, War Leader (25)
Orc Drummer (27)
Captain of Black Guard (24)
Black Guard Drummer (25)
Orc Tracker (14A)
Morannon Orc (28
Spectre (26)
Morgul Knight (28

Dol Guldur
Khamul (22)
Troll Chieftain (30)
Castellan of Dol Guldur (29)
Great Uruk of Dol Guldur (WD) (30)
Bat Swarm (29)
Giant Spider (18
Wild Warg (18
Orc Tracker (14a)
Spider Queen (31)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.paintmen.pun.pl www.twisted.pun.pl www.cll.pun.pl www.gap.pun.pl www.palacze.pun.pl