główna dyskusja toczy się tutaj http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=11685
05.02.2012 Turniej jest turniejem lokalnym Ligii Ogólnopolskiej LOTR, oraz turniejem klasy "Zwykła wyrzynka" Ligi mazowieckiej.
1.turniej odbywa się w szkole podstawowej nr 343 im. Matki Teresy z Kalkuty 2 Pary grające ze sobą w pierwszej bitwie są rozlosowywane, natomiast w dalszych bitwach stosowany będzie system szwajcarski. MOŻNA RZUCAĆ WYZWANIA! 3. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail pw.kozlowski@yahoo.co.uk do 3.02.2012 włącznie 4. Każdy z graczy zobowiązany jest posiadać: - kości k6, - miarkę, - dokładną i czytelną rozpiskę, zawierającą statystyki, ekwipunek, zasady i koszty punktowe modeli, - kartki i długopis/ołówek, - w przypadku wystawienia konnicy, zamienne modele piesze, -kapcie lub obuwie na zmianę bez butów na zmianę nie ma co się pojawiać
5. Każdy gracz zobowiązany jest zapoznać się z uściśleniami sędziowskimi. 6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni. 7. Na turnieju obowiązują: Regulamin Ligi Ogólnopolskiej LotR oraz Uściślenia Sędziowskie Ligi Ogólnopolskiej LotR 8. Każda bitwa trwa 120 minut, przy końcu czasu kończymy aktualnie graną fazę. 9. Gra kończy się po upływie czasu. Jeśli na stole zostaną modele tylko jednego gracza może on zdecydować się zakończyć wcześniej grę. (Można kontynuować grę po wybiciu przeciwnika, jeśli "mamy break'a" musimy go co turę zdawać etc.) 10. koszt wejściówki 10 złotych 12. strefy rozstawienia we wszystkich scenariuszach, 12 cali
Zasady wystawianie armii 1. Każda armia wystawiana jest na 700 pkt, nie więcej. 2. Obowiązuje limit 60 jednostek w armii dobra i 75 w armi zła
Harmonogram Turnieju 9.00-10.00 zapisy 10- 12 pierwsza bitwa 12.20– 14.20 druga bitwa 14.40 – 16.40 trzecia bitwa
Punktacja Turniej wygrywa gracz z największą liczbą dużych Puntktów Jeśli ciągle będzie występować remis decyduje bezpośrednie starcie a jeżeli to nadal nie przynosi rezultatu liczy się suma małych punktów
Punktacja 0-127 Zwycięzca 10, Przegrany 10 128-254 Zwycięzca 11, Przegrany 9 255-381 Zwycięzca 12, Przegrany 8 382-508 Zwycięzca 13, Przegrany 7 509-636 Zwycięzca 14, Przegrany 6 637-763 Zwycięzca 15, Przegrany 5 764-890 Zwycięzca 16, Przegrany 4 891-1017 Zwycięzca 17, Przegrany 3 1018-1144 Zwycięzca 18, Przegrany 2 1145-1271 Zwycięzca 19, Przegrany 1 1271+ Zwycięzca 20, Przegrany 0
Hobbystyka : Malowanie – 0-4pkt Konwersje – 0-2 pkt Podstawki – 0-2pkt WYSIWYG - 0-2pkt
Scenariusze: I posłańcy Zbytnio tłumaczyć chyba nie trzeba. Każdy mam 3 dodatkowe modele reprezentujące posłańców których musi przeprowadzić przez krawędź. Statystyki posłańców F S D W A C 3 3 5 2 1 5 Zasady specjalne: Bodyguard, odporność na magię
Przeprowadzenie jednego posłańca 250pkt Przeprowadzenie dwóch posłańców 500pkt Przeprowadzenie trzech posłańców 700pkt
II ćwiartki Zadanie równie dobrze znane jak posłańcy Posiadanie większej ilości modeli w 1 ćwiartce pod koniec bitwy 175pkt Posiadanie większej ilości modeli w 2 ćwiartkach pod koniec bitwy 350pkt Posiadanie większej ilości modeli w 2 ćwiartkach pod koniec bitwy 525pkt Posiadanie większej ilości modeli w 2 ćwiartkach pod koniec bitwy 700pkt
III festiwal bohaterstwa Co ja się będę rozpisywał. Trzeba swoimi bohaterami zatłuc więcej modeli niż bohaterowie przeciwnika.
Zabicie większej ilości modeli 350pkt Zabicie większej 2x ilości modeli 700pkt
Nie ma ograniczeń, ale jest całkowity zakaz proxów. Ograniczają was tylko posiadane modele
|